Awesome Cluj Trip

Am petrecut un weekend prelungit impreuna cu Cristina la Cluj. Acolo i-am cunoscut pe Alina sora Cristinei, pe Cosmin sotul ei si pe baietelul lor Tudor. A fost o calatorie extrem de relaxanta asa ca m-am gandit sa notez cateva randuri pentru a reveni la aceste amintiri cand vreau un moment de liniste si bucurie.

Vineri am plecat de la Otopeni cu un avion Tarom. Cristina a gasit o oferta pe 24 Ianuarie de care am profitat asa ca ne-a costat in jur de 50 de euro de persoana biletul, dus-intors. Drumul a fost super rapid. Parca mai mult au durat procedurile de imbarcare. 45 de minute la dus si 75 de minute la intoarcere.

In momentul in care ne pregateam sa lasam bagajele am fost asaltati de camerele de filmat. La fel si la coborarea din avion. Evident ca nu pe noi ne urmareau, ci s-a intamplat ca in acest weekend echipa nationala a Romaniei sa joace un meci amical cu Spania pe stadionul Cluj Arena. Asa ca am avut onoarea sa zburam alaturi de tricolori. In spatele meu l-am recunoscut pe antrenorul echipei, nea Puiu Iordanescu. E singurul pe care l-am recunoscut, dovada ca nu prea mai sunt la curent cu mondenitatile sportului rege. M-au amuzat de glumele si farsele pe care si le faceau jucatorii intre ei la imbarcarea in avion. Baietie 😀

Cum spuneam, calatoria a fost foarte scurta. Am apucat sa citesc cateva pagini din cartea “Butterflies are free to fly” [1]. O lectura numai buna pentru zen-ul acestei excursii.

La aeroport ne-a asteptat, pe langa echipele de filmare, Cosmin.

Aveam rezervare la pensiunea Colibiri [2] pe strade Intre Lacuri. Am ajuns acolo, dar surpriza a fost ca domnul patron de pensiune a incurcat hartiile pe care a notat rezervarea, asa ca au dat camera altcuiva. S-a scuzat ca i se intampla asa ceva o singura data pe an. Pana la urma a apelat la reteaua de pensiuni din zona si ne-a gasit un loc la Casa Verde [3] pentru vineri si sambata. M-a frustrat putin acest incident si pe tot parcursul discutiei ma intrebam de ce nu foloseste un calendar electronic pentru a gestiona rezervarile. Pana la urma a fost in regula la Casa Verde si Duminica ne-am intors la pensiunea Colibri. Il voi tine minte pe domnul proprietar ca a promis ca se revanseaza.

Vacanta a fost una de familie pentru ca obiectivul principal era sa petrecem timp cu Alina si Cosmin. Lucru care s-a si intamplat in fiecare seara. Asta m-a incarcat tare mult cu o energie pozitiva si m-am relaxat foarte tare. Mi-a placut foarte mult ca sunt o familie linistiti si au reusit sa ne transmita din calmul si bucuria lor de a fi. Baietelul lor este foarte dragut si cuminte. I-am cumparat impreuna cu Cristina un tractoras si multe multe bile colorate. S-a bucurat tare mult si noi ne-am bucurat de bucuria lui.

In primbarile pe strazile Clujului am vizitat statuia lui Mihai Viteazu, piata Avram Iancu, parcul Cetatuia si parcul Central. Am trecut pe la stadion in seara meciului si i-am cumparat lui taicamiu o esarfa cu Romania – Spania. Am mai vazut Turnul Croitorilor care arata foarte bine renovat si transformat intr-o galerie de arta. La ultimul etaj era o expozitie cu obiecte apartinand lui Emil Racovita.

Un burger foarte bun si o cafea exceptionala am baut la Olivo Cafe [4], iar la final am mancat un desert bun bun bun. Apple Crumble se numeste. O combinatie de mar copt cu biscuite, scortisoara, lamaie, dulceata de trandafir si inchetata de vanilie. Imi ploua in gura numai cand ma gandesc. Isi merita locul in topul de pe TripAdvisor 🙂

Mi-am facut si pofta de a manca varza a la Cluj in restaurantul Varzaria. E un loc in care sa nu intri cu asteptari foarte mari. Mancarea insa a fost foarte foarte buna.

Dupa plimbari ne-am odihnit la ceainaria Samsara. Locul are un decor interesant. Au o camera intunecata cu lumini fluorescente. O camera pictata cu imagini abstracte. Muzica e o combinatie de dubstep cu sunete zen. N-as putea sa-i dau un nume. Seamana cu melodia asta. E creepy, dar mie imi place 😀

La intoarcere Cristina a facut doua colaje cu momente din calatorie pe care le atasez in loc de incheiere