Anul Noul la Sibiu și în împrejurimi

[in lucru]

Ultima călătorie pe anul 2016 a fost la Sibiu și în împrejurimi unde am petrecut Anul Nou. Împreună cu noi au fost Laura, o bună prietenă a Cristinei, și Kris soțul ei. Din București am plecat pe 29 Decembrie și ne-am întors pe 3 Ianuarie așa că reușit astfel să evităm aglomerația. Drumul a fost foarte bun, iar Kris conduce impecabil.

Apartamentul l-am închiriat de pe AirBnB. E situat pe Strada Faurului, suficient de aproape de centru cât să mergem pe jos. De la fereastră se vede turnul Catedralei Evanghelice.

Localurile din Sibiu în care ne-am înfruptat cu bunătățuri:

• La Cuptor
  • Crama Sibiană
  • Old Lisbon
  • Weinkeller

Pe 31 Decembrie am făcut o plimbare până la Bâlea Cascada de unde am luat telecabina până la Bâlea Lac. Acolo am văzut hotelul de geață și am admirat peisajul superb de iarnă. Îngețați ne-am retras în cabană să savurăm un ceai fierbinte.

La scurt timp am avut surpriza să ne întâlnim cu președintele României, Klaus Iohanis. Asta numesc eu întâlnire la nivel înalt! E a doua pe anul 2016 după ce în primăvară am zburat în avion alături de echipa națională de fotbal. Nu l-am deranjat să îi cerem autograf sau să ne pozăm cu dânsul, dar m-am bucurat să îl văd în carne și oase atât de aproape. Sibiul este cu adevărat un oraș superb și în mare parte i se datorează. Din punct de vedere politic nu prea mă pricep să comentez. Mă inspiră ca prestanță prin discursul calm, îmi place că zâmbește și apreciez modul de a prezenta cu încredere și optimism un viitor posibil mai bun daca ne punem pe treabă.

La trecerea dintre ani am fost în Piața Mare. Am admirat focurile de artificii și ne-am delectat cu o șampanie deosebită pe care mi-a dorit să o savurez pentru an nou special. Am scris aici de ce cred că este special. În plus 2017 este un număr prim.